Iată 7 orientări pentru a avea un ambalaj care vinde și crește notoritatea  produsului!
  • Blog

15

Ianuarie
Iată 7 orientări pentru a avea un ambalaj care vinde și crește notoritatea produsului!

Elizabeth Abrams, apreciatul specialist în marketing şi branding spune:„ambalajul oferă consumatorului prima impresie despre produsele unui brand şi joacă un rol crucial în succesul acestora”. Abrams consideră că atât imaginea brandului, cât şi a produsului influenţează comportamentul de cumpărare.

Ignorarea ambalajului produselor tale este o eroare esențială, deoarece mai mult de 70% din deciziile de cumparare se iau la raft, astfel produsul are doar 3 secunde pentru a atrage atenția. Odată ce în magazin poți găsi sute sau mii de produse din care sa alegi ambalajul devine un factor major ce determină opțiunea consumatorului.

Iată 7 orientări pentru a avea un ambalaj care vinde și crește notoritatea produsului:

1. Analizează în detaliu concurența și fii diferit, asigurându-te ca ambalajul produsului tău are propria indentitate vizuală;

2. Concepe ambalajul orientat spre consumatorul tău țintă. Ambalaj universal este doar un mit.

3. Reînnoiește periodic design-ul amabalajului. Adaugă câteva elemente noi, interesante care să trezească curiozitatea consumatorului tău țintă.

4. Ambalajul reprezintă brandul tău, respectiv este nevoie să fie din material calitativ, rezistent și plăcut.

5. Proiectează pentru viitor. Crează un ambalaj care este conform cu tendințele momentului și viitoare ale pieței.

6. Crează un ambalaj original. O idee care prinde foarte bine la consumator este imitarea formei, culorii, mărimii, deschiderea.

7. Când vrei să te extinzi pe alte pieți noi , ia în calcul și specificul cultural al acestora, ca să nu ofenseze.

Aceste sunt doar câteva mici detalii pentru a avea sau a crea un amabalaj de succes.

Antreprenorului ai nevoie de un amabalaj de lux pentru produsul tău, pentru a nu concura, dar pentru a DOMINA pe piața pe care activezi.