De ce este importantă Personalizarea Ambalajului și ce beneficii aduce?
  • Blog

23

Martie
De ce este importantă Personalizarea Ambalajului și ce beneficii aduce?

Personalizarea ambalajului constă în crearea interacțiunii consumatorului cu marca ta. Este vitală asocierea ambalajului cu produsul tău, de aceea trebuie să fie personalizat, ca în final acest pachet complet să-i poate oferi clientului o experiența pozitivă și un cocktail de emoții frumoase. Vrei ca consumatorii să aibă un anumit sentiment atunci când îți folosesc produsul, iar dacă personalizarea se schimbă constant, atunci consumatorii vor deveni confuzi. În plus, personalitatea brand-ului tău ajută la stabilirea echității mărcii - un activ intangibil creat atunci când consumatorii recunosc un set consistent de trăsături. În timp, consumatorii vor începe să observe „sentimentul” mărcii tale, chiar și în absența unor memento-uri vizuale. Acest lucru oferă brandului tău mai multă flexibilitate și permite tranziții mai ușoare în timpul procesului de promovare.

Iată ce aspecte ai de câștigat, dacă alegi să-ți personalizezi ambalajul, pentru produsul tău:

1. În primul rând îți vei elimina treptat concurența, pentru că oferi mult mai mult decât ceilalți. Efectiv pui pe tavă tot pachetul și asta o să te delimiteze într-un mod remarcabil de restul competitorilor de pe piața prezentă.

2. În al 2-lea rând  imprimarea personalizată pe ambalaj joacă un rol de marketing de succes. De aceea îți pot recomanda să introduci pe ambalaj și logo-ul firmei tale, împreună cu sigla aferentă. Ambalajul personalizat te va ajuta să evoluezi în cifra de afaceri prin creșterea popularității produsului tău.

3. În al 3-lea rând are un aspect mult mai profesional. Aici este vitală tipărirea siglei, care oferă unicitate business-ului tău, iar astfel cutia ambalată va fi mult mai valoroasă și mult mai atrăgătoare pentru client.

4. Nu uita că prin personalizarea ambalajului va fi mai recunoscibilă marca ta și totodata mai prezentă în piața actuală.

5. Oferă clienților tăi originalitate și unicitate. Clienții adoră aceste două trăsături și una peste alta, gândește-te că astfel te delimitezi într-un mod evident de competiție.