Ambalajul: Moft sau Necesitate?
  • Blog

12

Februarie
Ambalajul: Moft sau Necesitate?

Te gândești să lansezi un produs nou sau nici măcar, îl ai deja și vrei să-l valorifici mai mult, dar ești nesigur  cu privire la cât de receptivi o să fie consumatorii? Vrei să ai mai multă popularitatea în ceea ce privește brand-ul tău, dar nu știi cum să te poziționezi pe piată, astfel încât să nu fii pe aceeași linie cu concurența ta? Apelezi la un serviciu de ambalaj pentru produsul tău  și nu poți să-ti dai seama dacă e un moft sau chiar e o necesitate?

Date fiind tendințele din ziua de astăzi, deseori ne-am confruntat cu această întrebare: ambalajul reprezintă un moft sau o necesitate pentru clienți? În lipsa unor informații  concrete pe această temă, mi-am permis să ating acest subiect cu diferiți specialiști din domeniu.

Iată ce spun aceștia:

” Din punctul meu de vedere, a unei persoane care lucrează în comerț, ambalajul reprezintă strict o necesitate. Calitatea superioară, design-ul atractiv și mesajul transmis influențeaza vânzarea în mod direct, expunerea fiind mult mai mare în cazul produselor care atrag atenția prin diverși factori, precum: autenticitate, simplitate sau complexitatea ambalajului, formă, cromatică și lista poate continua”, Daniel Roșu, Regional Sales Manager-Tatratea.

“Trăim într-o societate superficială, unde lumea este atrasă de estetic, astfel pot spune cu certitudine că ambalajul este o necesitate, pentru că printr-un ambalaj atrăgător și specific unui anumit segment de piată, șansele cresc, deoarece clientul  va fi tentat să cumpere și  să testeze produsul”, Alin Wang, Student FEAA, Marketing.

“O necesitate, pentru că atrage atenția și influențează opinia clientului vis-à-vis de conținutul și calitatea produsului în sine”, Ana Bordeanu, Agent Reclamă Publicitară, Palas Mall.

“Necesitate. Nu permite alterarea unor produse, spre exemplu, de origine alimentară sau contaminarea cu microorganisme. Protejează produsele să nu se degradeze și de asemenea are capacitatea de conservare pentru unele produse”, Ramona Roman, Inspector pe Controlul și Expertiza Produselor Alimentare.

Ambalajul e marketing curat și reprezintă o parte din branding-ul unui produs. Este imaginea și primul contact vizual dintre potențialul cumpărător și produs.

 

Așadar, indiferent de produsul pe care doriți să- l vindeți, ambalajul nu reprezintă un moft, ci o NECESITATE.