Achiziția online prin emoțiile clientului tău!
  • Blog

10

Martie
Achiziția online prin emoțiile clientului tău!

Astăzi, achiziția pe internet a atins maximul istoric și, după cum arată lucrurile, nu va înceta să crească nici în 2020. Proporțional au crescut și așteptările consumatorilor digitali, iar ambalajul a devenit un factor cheie în experiența achiziționării online.

Totodată, presiunea pieței dictează și noul stil al designului de ambalaj. Analizând noile trenduri din industria ambalajului, este clar că consumatori finali dictează aspectul, calitatea și designul ambalajului al oricăriu produs.

Consumatorul online își așteaptă comanda cu mare entuziasm și curiozitate, iar deschiderea articolului a devenit un cult, un eveniment care se filmează și se partajează pe rețelele sociale. Clienții au nevoie să simtă că aparțin de cineva sau undeva, au nevoie de o comunitate din care sa facă parte și după principiile careia să se ghideze, în alte cuvinte are nevoie de așa zisa “validare socială”.

Datorită acestui fapt, ofertanții trebuie să ofere consumatorului o experiență cât mai bună când este vorba de ambalaj. Personalizarea produselor, la fel ca mesajul personal sau logotipul, ajută la crearea unor legături mai puternice cu cumpărătorii online, îmbunătățindu-le experiența și întâlnirea cu brandul și cu produsul.

Deoarece consumatorii conferă valoare nu doar companiei, dar și a identității acestia. Oamenii vor să se simtă bine cînd achiziționează produsul iar imaginea lor trebuie să coincidă cu imaginea firmei și  a produsului respectiv.