Mirrida - Produsul tau merita ambalajul meu

Despre noi

Luxury Packaging SRL oferă o gamă largă de ambalaje de orice formă, din orice fel de materiale (lemn, carton dur, textile etc.) și cu un grad de complexitate foarte ridicat, pentru producătorii de bunuri de lux.

Ambalajele oferite de compania noastră sunt utilizate în industria cosmetică, în industria parfumurilor, a băuturilor, a dulciurilor, a bijuteriilor și a altor produse de lux, de înaltă calitate.

Ambalajele noastre reușesc să surprindă mereu atât clienții fideli, cât și pe cei noi, atrași fiind de originalitatea produselor noastre.

Clienții noștri pot alege ambalajele de care au nevoie  pornind de la cele mai simple forme și materiale, până la cele mai complexe și sofisticate. Ambalajele noastre pot fi personalizate, în funcție de cerința fiecărui client, pot fi realizate din lemn,  carton rigid cu piele naturală sau ecologică, hârtie impregnată, metalică, hârtie cuplată cu fire de iută, nylon, țesături grele, fiind doar câteva exemple dintre cele pe care compania noastră vi le poate pune la dispoziție. 

Despre noi

Beneficii

  • 1
    Pentru ați rafina estetic produsul.
  • 2
    Pentru ați îndemna clienții să cumpere.
  • 3
    Pentru că produsele tale ambalate în cutiile noastre îți permit plasarea în segmentul de lux al pieței pe care o reprezinți, unde vor intra în competiție cu produse ale căror branduri sunt recunoscute la nivel mondial.
  • 4
    Pentru că doar aici poți găsi într-un singur loc servicii de consultanță, servicii logistice, de design și de realizare a ambalajelor din materiale de calitate, prietenoase cu mediul.
  • 5
    Pentru că numai aici vei avea un produs prin intermediul căruia te vei dezvolta, un produs unicat, pe care îl vei transforma în avantajul tău competitiv pe piața în care acționezi.
  • 6
    Pentru că doar prin ambalajul nostru îți poți transforma produsul într-un magnet pentru clienți tăi.
  • 7
    Pentru că ambalajul nostru reprezintă EMOȚIE, stimulând interesul consumatorilor pentru produsul tău.
  • 8
    Pentru că produsul tău MERITĂ să domine segmentul de piață pe care acționezi.